Intan payung kami...

Wednesday 21 March 2012

It's me, Red

It's me, Red.

Wah...RSN ada wajah baru? Actually, tak lah wajah baru sangat. Cuma make up sana sini sikit. Nak bagi nampak berseri dan girly sikit. Kalau berseri, barulah orang syok nak baca kan? Kan? Kan?
Red cuma nak beritahu. RSN ni bukan hanya blog untuk e-novel – e-novel santai. Ya lah. Nak harapkan Mrs J dan F. Yuhana tu update cerita setiap hari memang tidaklah kan. Maklumlah, yang seorang tu pekerja yang sangatlah dedikasi di pejabat dia. Sampai kadang-kadang kerja office pun di angkut balik ke rumah. Manalah dia ada masa sangat nak tumpukan pada manuskrip dia. Kalau nak tahu, dia tu kalau dah letih, jangan haraplah dia nak mengadap kerja-kerja penulisan dia. Jadi, proses menulis dia memang lambat dari orang lain. Yang seorang lagi tu pulak, walaupun penulis sepenuh masa, tapi dia juga adalah suri rumah sepenuh masa. Ada rumahtangga dan suami yang perlu diutamakan. That's more important than novels, ok girls. Take note, itu lebih patut didahulukan dari novel. Err...ok, Red dah merepek. Back to her. Tapi dia ni ada maafnya lagi. Proses menulisnya laju sikit dari partner dia yang seorang itu. Cumanya dia ada masalah nak kongsi hasilnya dengan orang ramai selagi dia tak betul-betul puas hati dengan ceritanya.
Tapi yang sebenarnya, mereka berdua ni bukanlah sekadar menulis cerita untuk RSN. Ada manuskrip lain lagi yang perlu ditukang. Sebab itu macam lambat saja mereka upload bab baru. Tapi jangan khuatir. Siapa yang suka baca cerita-cerita mereka, Red dah suruh mereka JANJI, satu minggu 2 entri each. Kalau tak ada, Red sendiri akan cari mereka dan paksa mereka masukkan entri baru.
Jadi, sementara nak menunggu mereka upload bab baru, Red akan take over. Terpaksalah anda dengar Red merepek pasal girl’s stuff. Guys, kalau nak baca, silalah. Tidaklah blog ni sunyi sepi walaupun Yuna, One Direction dan Kelly Clarkson tak henti-henti menyanyi. Ok, see u girls later...

Kata Red :  Mrs J and F.Yuhana, speed up your work!

2 comments:

FirasFirzana said...

Cik Merah yang jelita, alangkah bahagianya peminat tegar seperti saya sekiranya e-novel ini dicetak...senang untuk saya membawa kemana-mana sahaja :)

Unknown said...

Cik Loloz, memang niat di hati mahu mengembirakan peminat tegar, tapi... bila tiba waktunya akan diprint. Doakan ya. :)